Dag 21: San Fransisco met Tstisi - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Dag 21: San Fransisco met Tstisi - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Dag 21: San Fransisco met Tstisi

Door: Janneke en Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

13 April 2017 | Verenigde Staten, Watsonville

Kwart voor 9 op pad. Wij gaan Tsitsi, onze vriendin uit Zimbabwe ontmoeten. Zij is nu verpleegkundige in San Francisco en woont vlak bij de Golden Gate Bridge. Wij hebben afgesproken dat wij haar ophalen. Wat een fijne hereniging. Haar kamer gezien en toen op pad naar Chinatown. Het was makkelijk te vinden en het parkeren was ook geen probleem. Door Chinatown geslenterd en toen met de Cable Car door de stad. Eerst mee naar beneden en toen weer omhoog, overstappen naar de lijn voor de pier. Dat was niet zo gemakkelijk . Ze zaten mega vol. Een cable zat echt mega vol maar de volgende mochten wij gebruiken. Zelfs Joep en z'n gigi mocht mee. Die had de berg ook niet op kunnen tuffen de terugweg. De pier was hartstikke druk. Allemaal entertainment en heel veel visrestaurantjes. Een man met 1 been en in rolstoel en mega geluidsinstallatie met een disco setje en boxen, niet te filmen. Heel het plein stond stijf. Het is krab seizoen, en dus weer aan de krab. Het was heerlijk. De hele tijd kletsen en foto's kijken, van kinderen en klein kinderen en over hoe Tsitsi zich in al die jaren, door alle ellende heeft doorgeslagen. Brabra in Washington en Nyaray in Nigeria, Lazar ook in Washington en haar zussen overal over de wereld verspreid en haar moeder in Zimbabwe . Wat een leven. Albert, Joep zijn vroegere baas en haar ex is helaas overleden. Afijn het was super gezellig. San fransisco centrum is niet echt groot, maar leuk gekleurd en de toegangswegen zijn vol met verkeer. Omdat wij ook vol waren met elkaar denk ik dat wij wel wat historie gemist hebben, maar het was wel heel fijn met elkaar en daar kan geen stad tegen.

• 13 April 2017 - 15:02

Manja:

Leuke foto's !!
    Jullie zien er goed uit!
    Besitos from Belgica. Xx

• 13 April 2017 - 20:20

Angela :

Wat bijzonder iemand uit Zimbabwe weer te ontmoeten ,dan heb je elkaar zeker heeeeel veeeel te vertellen,kan me voorstellen dat je van de rest niet veel heb mee gekregen.
    Maar jullie zien wel veel in een korte tijd ,hoeveel km hebben jullie al gereden?
    Geniet nog maar even voor je weet ben je weer thuis dikke kus lieverds

• 14 April 2017 - 11:11

Roel Mariska En Kids: