Dag 22: laatste dag in Santa Cruz - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Dag 22: laatste dag in Santa Cruz - Reisverslag uit Watsonville, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Dag 22: laatste dag in Santa Cruz

Door: Janneke en Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

13 April 2017 | Verenigde Staten, Watsonville

De laatste dag alweer met camper. Morgen moeten wij om 11 uur de boel ingeleverd hebben. Het regende vanochtend enorm. Trouwens de hele nacht . Ook wel gezellig. Joep moest de auto wegbrengen en ik ben begonnen met de koffers inpakken en opruimen. Wat een klus joh. Tot 12 uur bezig geweest en nu doen wij een laatste korte trip, naar Monterey, 31 mijl en 40 minuten. De weg er naar toe is erg mooi. Duinen en veel strand en allemaal akkers met aardbeien en artisjokken. 5 artisjokken voor een doller . Wij hadden allebei geen zin in een lange tocht. Dus een klein eindje rijden en toen wij bij Monterey in de buurt waren toch weer terug gegaan. Veel duinen en de zee. Prachtig, maar dan plotseling gewoon een lelijke fabriek midden in de duinen. Die Amerikanen hebben toch maar weinig respect voor de natuur. Er was een leuk visrestaurant met winkeltje bij Moss Landing welke ons wel wat leek Wij konden buiten zitten op het overdekt terras. Inmiddels was het weer behoorlijk opgeklaard. Ze hadden bovendien terrasheaters. Omdat artisjokken overal aangeprezen werden, eerst artisjok gegeten en daarna een visje. Echt heerlijk. Zeehonden zwommen er in en lagen er op de zandbanken. Ik denk wel een stuk of 50. Nu is het avond. Nog gezellig bij het vuur gezeten en dan zo naar bed want morgen moeten wij om 6 uur op.