Dag 2: van Elkhart naar Terre Haute - Reisverslag uit Terre Haute, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Dag 2: van Elkhart naar Terre Haute - Reisverslag uit Terre Haute, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Dag 2: van Elkhart naar Terre Haute

Door: Janneke en Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

24 Maart 2017 | Verenigde Staten, Terre Haute

Gisteravond alle apparaten op de lader gezet en toen nog even nieuws gekeken. Om 20.00 uur al gaan slapen. Om half 5 klaar wakker. Thee gezet en Joep heeft het reis verslag verstuurd. Douchen en de boel ingepakt.
In de lobby zaten al veel mensen die ook allemaal met de camper op pad gaan. Wij zijn met 22 man. Zoveel had ik niet verwacht.
Om 6 uur gingen de deuren van de ontbijtzaal open. Wij hebben samen met een ander stel uit Utrecht ontbeten. Was gezellig.
De chauffeur van de bus zei om kwart over 6 dat hij wilde inpakken. Dus iedereen in de benen. Nu zitten wij in een hele grote bus met zelfs een kantine. Om 10 uur waren wij bij de camper uitgifte. Onze beurt is om 14.15. Dus wachten, wachten, wachten. Eerst dachten wij nog dat het sneller zou gaan, maar om 12 uur met de lunch in zicht hield alles op met werken. Wij zijn daarom ook maar een hamburgertje en sandwich gaan happen. Het was bij een yup,s dairyland. Je kon er niet binnen zitten en het was erg druk. Het was maar een graad of 4 en het waaide nogal. Koud. De meesten kochten een mega groot ijsje of milkshakes. Er stonden allemaal jonge mannen met van die hele dunne rafelige baarden. Er was een stel, man en vrouw, die Joep aanspraken over zijn gigi. Die kochten 3 ijsjes voor de honden die ze bij zich hadden. Een mini ijsje met een botje er bovenop. Ze maakten er zelfs reclame voor.
Om half twee eindelijk de papierwinkel op orde gebracht met het verhuur bedrijf en toen wachten op uitleg. Toen wij die gekregen hadden zijn wij meteen gaan rijden. De koffers in de camper gegooid en naar de walmart gereden om boodschappen te doen. Wat een grote winkel. Joep had erge haast, want wij hebben een camping besproken en moeten ook nog 340 kilometer rijden.
Nu zijn wij alweer een uur aan het rijden en moeten nog een kleine 3 uur rijden volgens de navigatie. Wij komen dus pas rond 8 uur aan. Ik had gebeld met de camping en wij kunnen nog tot 9 uur aankomen.
Aangekomen bij de camping was er niemand meer. Janneke bellen naar het nummer dat ze eerder gebeld had en vertelde dat we aangekomen waren. Toen bleek dat zij nog op ons wachtte maar dat we een heel andere camping 35 mijl verderop geboekt en betaald hadden. Dat had ik 's morgens met mijn telefoontje gedaan maar te gehaast en niet goed. Goed wij hadden geen zin meer door te rijden dus zijn hier gebleven. Inmiddels de volgende dag en we rijden vandaag naar Saint Louis.

• 24 Maart 2017 - 14:54

Geertje:

nou het gaat lekker met jullie tweetjes geloof ik . Haha Maar nu lekker gaan genieten hoor!!

• 24 Maart 2017 - 15:03

Els:

Hi amigos,
    Alle begin is moeilijk!! Nu wordt t genieten. Wij ook. Tis hier lente

• 24 Maart 2017 - 15:43

Marian:

Veel plezier samen, haha ijsjes voor de hond

• 24 Maart 2017 - 18:45

Bas En Juliette:

Vandaag een nieuwe (second hand) camper gekocht waar ons kleinkind ook in past. Heerlijk verslag, zoals het Joep en Janneke past. Joep toch wel een schotel voor de eerste van het seizoen van Max a.s. Zondag? Wij blijven toch nog maar ff op het continent de komende vakantie. Misschien nog een familie camper reunie?

• 24 Maart 2017 - 22:42

Angela :

O jee dat was even afzien zo'n tweede dag,maar het is vacantie dus wat de hek,ha ha .
    Nu maar genieten