Dag 15: Sam's Town Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Dag 15: Sam's Town Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Dag 15: Sam's Town Las Vegas

Door: Janneke en Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

06 April 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

's Morgens heerlijk rustig aan gedaan. Wij wilden eerst naar de Gran Canyon gaan, maar het is meer dan 300 mile heen en terug, dus een beetje te gek om in 1 dag te doen. Wij hebben maar besloten naar Red Rock Canyon Conservation Area, op een half uur rijden van Las Vegas. Wij kwamen eerst bij een grote steen waar Red Rock Canyon op stond. Daarna zagen wij een afslag en dachten wij dat dat de entree van het echte park was, maar wat bleek......het was the Dessert sportman gun and pistol club. Members only. Omdraaien dus. Gun clubs zie je hier veel trouwens. Even later wel de afslag naar het park genomen. Wij hoefden geen entree te betalen omdat Joep een invaliden kaart heeft. Dat was bij de Hoover dam ook al zo. Het park was adembenemend mooi. Wat een rode rotsen. Wij hebben de hele ronde gereden. Die was 13 mile. Overal stonden bordjes met pas op voor overstekende schildpadden .
Daarna zowaar ergens buiten kunnen lunchen. Dat mag een wonder heten. Toen toch weer naar de Hooverdam gegaan . Wij wilde graag de tour in de dam doen en de generatoren zien. Om aan die tour mee te mogen doen moesten wij door de metaal detector en de tas door de scan. Ze waren erg streng. De tour was indrukwekkend . Wat een groot bouwwerk. Vooral als je erin rondloopt , de turbines ziet en de historie van de bouw hoort. Na de tour zijn wij naar het oude centrum van Boulder City gegaan. Voor het eerst een leuk normaal stadje met leuke kroegje langs de weg en allerlei antiek en curiosa winkeltjes . Erg leuk.

• 06 April 2017 - 22:15

Manja:

Schitterend!!
    Dat heb je bij ons niet...! Maar wel gezellige "tentjes"!!
    From Belgium with love and kisses xx