Dag 23: vertrek uit San Fransisco - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Dag 23: vertrek uit San Fransisco - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Dag 23: vertrek uit San Fransisco

Door: Janneke en Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

13 April 2017 | Verenigde Staten, Dublin

Om 6 uur op. Het heeft toch geregend vannacht. Douchen inpakken en de laatste dingen schoonmaken. Om kwart over zeven op weg. Het is toch nog anderhalf uur rijden en wij moeten nog 2 keer tanken omdat je hier niet meer dan zo rond de 80 dollar tanken mag. Dan stopt de pomp gewoon. Nu zijn wij bij El Monte. Uitgecheckt en wel. Wij wachten op de shuttle naar het vliegveld. Ik moet zeggen het was een geweldige vakantie, mede dankzij onze TomTom Go en Google Maps op de mobiel. Wij hebben elke keer feilloos de weg kunnen vinden. Super in 1 woord. Straks zien wij Tsitsi nog op het vliegveld en om half zes vliegen wij.
Van deze reis wordt dit het laatste dagboek. Het was een kleerwerk maar wel leuk. Alleen veel gedonder met de site en uploaden van verslagen en foto's. Ook de kwaliteit foto's was niet altijd je van het, maar die kwamen van Janneke's iPhone.
Tot de volgende reis.

• 13 April 2017 - 22:39

Manja:

Het was een heel leuk reisverslag!
    Ik heb er in ieder geval van genoten!
    Tot gauw een keer, hoop ik.
    Bye bye xx

• 14 April 2017 - 11:13

Mariska Roel En Kids:

Het waren zeker mooie verslagen, leuk om te lezen. Wij wensen jullie een goede vlucht tot vanmiddag !