Parga - Reisverslag uit Párga, Griekenland van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Parga - Reisverslag uit Párga, Griekenland van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Parga

Door: Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

16 September 2013 | Griekenland, Párga

Eindelijk kan ik me er toe zetten om weer een reisverslag te schrijven.
We zijn inmiddels al weer een week op reis. Zaterdag 7 september vertrokken naar Straatsburg. Daar Roel en Mariska en the kids gezien op de terugweg naar Nederland. 's Avonds lekker uit in Straatsburg. De volgende dag doorgereden naar Lazise aan het Gardameer. Niet veel meer gedaan dan lunchen en met kleine uitstapjes met de fiets of motor. Hier mijn laatste vervoermiddel aangeschaft (zie foto). Meer zal het ook niet worden want naast de camper hebben we meegenomen: een motor, een scooter en 3 fietsen. Het autootje hebben we maar thuis gelaten omdat het zo al moeilijk genoeg was op de boot een plekje te boeken. Woensdag zijn we eerst naar Modena gereden naar een Iveco garage om wat te laten repareren. Weer eens een sensor kapot. Bij de Italianen zit alles barstens vol met electronica. Wel een geweldig goede service en tegen de avond konden we door naar Ancona. De volgende dag om 16.00 uur vertrokken met de Superfast XI naar Igoumenitsa. Na aankomst daar door naar een camping bij Parga waar we pal aan het strand staan.
Laurens reageerde deze keer het snelst en herinnerde me eraan dat ik weer eens door een wesp gestoken ben. Deze keer niet in mijn slokdarm zoals in Noorwegen maar in mijn tong. Die werd zo groot dat ik mijn mond niet meer dicht kon doen. Later in de nacht werd de zwelling minder maar verplaatste zich naar achteren waardoor ik steeds minder lucht kreeg. Dus om half twee 's nachts met de ambulance naar een hulppost waar ze met cortisonen en anti-hystamine spuiten de zwelling tot staan brachten. Kosten voor de behandeling met ambulance slechts 5 eurietjes. De taxi naar huis was duurder.

  • 16 September 2013 - 10:53

    Laurens Van Hoorn:

    Het is niet hellemaal gelukt met je foto's en waarom heb je niks verteld over je spannende bijenverhaal.

  • 16 September 2013 - 11:53

    Els:

    wat is dat monsterding?
    verder ziet het er lekker uit..geniet er maar van, hier regent het
    xx Els

  • 16 September 2013 - 12:30

    Sacha Van Hoorn:

    Ik hoopte even dat je ditmaal toch maar geen verslag zou schrijven en echt de computer aan de wilgen zou hangen, maar nu het er dan toch is vinden we dat wel leuk natuurlijk om jullie wat te kunnen volgen. Zeg Joep, heb jij geen histaminetabletten in voorraad voor als de wespen je steken? Lijkt me geen overbodige luxe!!
    XX Charlie en Sacha

  • 16 September 2013 - 12:33

    Els:

    jeetje Joep, dat is wel heftig, zo'n bijensteek. lekkere start! Kun je al weer slikken? goed in je glaasje bier kijken hoor of er niet nog meer van dats oort enge stekers op bezoek komen

  • 16 September 2013 - 18:47

    Angela :

    Hallo Janneke en Joep
    Wel even schrikken die bijen steek,gekke plaats hoor.
    Geniet er lekker van julllie vacantie ik ga het volgen veel plezier Gr. Xx

  • 17 September 2013 - 11:35

    Wiet:

    Lieve Joep en Janneke,

    Leuk om jullie verslag weer te volgen, maar wat een naar begin, wat heb jij toch met wespen Joep. En wat een ideaal vervoermiddel lijkt me dit voor jou Joep om steden te bezoeken, lijkt wel een soort zit-segway. Hopelijk voor Janneke gaat ie niet te snel, zodat je er rustig naast kan lopen en niet in versnelde pas er achteraan.
    Geniet van jullie vakantie Liefs John, Wiet en Nina

  • 26 September 2013 - 14:18

    Edwin En Marielle:

    Hoihoi,

    Toch niet inmiddels weer terug in Nederland?!
    Wat een verhaal van die wespensteek; nu alles weer "onder controle"?!
    Geniet in ieder geval van jullie vakantie....als jullie nog in Griekenland zijn natuurlijk!

    Veel liefs, Edwin en Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Párga

Joep

Actief sinds 01 Maart 2010
Verslag gelezen: 1292
Totaal aantal bezoekers 148724

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2022 - 23 Oktober 2022

Route 65

22 Maart 2017 - 14 April 2017

USA campertrip

07 September 2013 - 19 Oktober 2013

Griekenland 2013

11 September 2011 - 14 Oktober 2011

Sicilië

28 Februari 2010 - 28 Maart 2010

Reis Marokko

Landen bezocht: