Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Salou

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

22 Maart 2010 | Spanje, Salou

Of all places bevinden we ons nu in Salou. Afgelopen vrijdag hebben we zoals in het vorige verslag aangekondigd de oversteek gemaakt van Ceuta naar Algeciras en hebben twee dagen in een camping bij la Linea de Concepcion verbleven, waarbij we zaterdag Gibraltar hebben bezocht. Leuk om te doen. Met de motor was het ideaal en hebben daarom het hoogste punt bereikt en vele bezienswaardigheden bekeken. 's Middags de pub in en lunchen. Het is toch echt Brits grondgebied. Behalve dan dat er gewoon rechts wordt gereden. We dachten er ook nog te kunnen shoppen. Horloges zouden taxfree en goedkoop zijn, maar echt leuke horloges waren amper te vinden en dan nog vaak van het type bling bling. Voor de kinderen wat gekocht. De volgende dag zijn we vertrokken naar Torrevieja. Dit plaatsje kenden we nog van vroeger (15 jaar geleden). Natuurlijk veel veranderd maar het blijft nog een van de leukste plaatsen aan de veel te vol gebouwde Costa del Sol. Vandaag zijn we wat later vertrokken en hebben onderweg nog een olijfboom gekocht. Ons totaal gewicht zal daardoor naar de 7 ton gaan. Onderweg weer een plek uitgezocht en dat werd Salou. Mede omdat er op dit moment op deze hoogte van de Spaanse kust (Costa Brava?) nog weinig open is. Waarschijnlijk gaan we morgen door naar Montpellier en vandaar terug naar huis.
Dit zal daarom ons laatste verslag worden. Het was erg leuk om te doen en jullie reacties te krijgen.

• 22 Maart 2010 - 17:09

Els:

Mooi boompje...
    Zal wel even wat anders zijn, Salou of Marokko, ach gelukkig nog geen hordes Nederlanders wellicht!

goeie reis naar huis en tot gauw (hier wordt het eindelijk lente)
    Liefs Els en Frans

• 22 Maart 2010 - 20:52

Joop En Sarie:

wat zijn die weken snel gegaan. Jullie zullen wel heel wat te vertellen hebben. We hopen dat jullie er wel van hebben genoten. Aan de foto's te zien wel.Goeie reis verder en tot ziens op het park.

• 22 Maart 2010 - 21:39

Sacha:

Doe je de groeten aan John Marchal in Montpellier? Goh 7 ton, terwijl Charlie niet eens zijn trompet mee mag nemen van mij, omdat we anders meer dan 7 kilo op ons rug moeten dragen op onze voettocht door Portugal. Goede reis Joep en Janneke en tot over twee weken in Paasloo. liefs Charlie en Sacha

• 23 Maart 2010 - 06:29

Marian:

En nu olijven oogsten een prachtige boom. Leuke die reisverhalen. Goede reis naar huis en we zien jullie het weekend.
    Liefs Marian Rinus

• 23 Maart 2010 - 15:34

Maike & Jeroen:

Last but not least ook nog even een reactie van ons.

Leuke en avontuurlijke reisverhalen hoor! Zo te zien genieten jullie er goed van! Kunnen jullie er straks in Paasloo weer fris tegenaan en kan Janneke weer horteerz'n :-)

Jeroen zit hier in sip langs z'n neus heen te kijken, maar ook dat zal weer goed komen.

Bedankt nog voor jullie smsje!

Liefs Maike & Jeroen.

• 23 Maart 2010 - 22:24

Manja:

Op de valreep nog een berichtje!
    Geniet samen nog lekker een paar daagjes als het er nog inzit.
    Leuke aap, mooie boom!
    We zien elkaar snel en ondertussen wensen we jullie een hele goede en veilige reis huiswaarts.
    xxxx

• 25 Maart 2010 - 18:26

Harry K:

pas het wel in de wagen zo te zien gaat het met.