Safi - Reisverslag uit Safi, Marokko van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Safi - Reisverslag uit Safi, Marokko van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Safi

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

09 Maart 2010 | Marokko, Safi

Rond een uur of negen vanmorgen vertrokken uit Oualidia. We hoefden maar een 60 km te rijden naar een plaats die Janneke wil bezoeken vanwege de keramiek: Safi. Zowaar staan we nu op een camping die zich ook zo mag noemen. Ze hebben water en een plek om te lozen en stroom. Vanmiddag zijn we met de motor naar de stad gegaan. Toen we de Honda bij een bewaakte brommerparkeerplaats zetten, zijn we meteen opgevangen door onze gids in blauw (zie foto´s).
Met wat assistentie van hulpgidsen zijn we door de pottenbakkerswijk en de medina geleid. Een perfecte rondleiding. Vanavond gaan we in plaatselijk restaurant voor de verandering vis eten.

• 09 Maart 2010 - 17:31

Els:

En janneke? mooie spulletjes gekocht???

Ik lees wel wat jullie doen maar niet hoe jullie het ervaren?? is het een mooi land? Zijn de mensen aardig??

• 09 Maart 2010 - 17:38

Laurens,andrea Niels:

waar is nero nou???
    we missen hem en willen weten of hij bruin is geworden.
    leuk rijsverslag joep.
    kus huize van hoorn

• 09 Maart 2010 - 19:01

Manja:

Hallo Janneke en Joep!
    Hallo Allemaal!
    't Ziet er heel spannend uit! En jullie doen tenminste ongewone dingen. Zo krijg je een beter beeld van het land. Valt het mee?? Of vinden jullie er niet zoveel aan???
    Erg leuk om jullie foto's te zien en ook leuk om de commentaren van iedereen te lezen!
    Janneke, je hebt voor ons allemaal toch wel een potje gekocht??!!
    Heel veel liefs en fijn dat wij een beetje mogen meereizen!

• 09 Maart 2010 - 19:36

Marian:

Mooi aardewerk heb je leuke dingen gekocht? Net een hele tijd met Niels gekletst, gaat allemaal goed Laurens is aan het joggen geslagen haha was vanmorgen ook al geweest. We hebben samen de foto's gekeken van jullie verslag!
    Groetjes Rinus Marian

• 10 Maart 2010 - 08:11

Roel En Mariska:

Hallo,

Dat ziet er erg leuk uit. Met de foto's heb je een beetje een beeld er van. We hopen dat jullie er van genieten jullie hebben het verdient.

Roel en Mariska

• 10 Maart 2010 - 09:58

Wiet:

Safi ziet er prachtig uit, een waar Walhalla voor Janneke lijkt me. Ben ook wel benieuwd naar jullie ervaring met de mensen, behalve de gids dan. liefs Wiet