Oualidia - Reisverslag uit Oualidia, Marokko van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Oualidia - Reisverslag uit Oualidia, Marokko van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Oualidia

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

08 Maart 2010 | Marokko, Oualidia

Gisteren aangekomen op een plek die we in een boekje hadden gevonden. Deze plek bevindt zich tegenover een echte camping (waar niets functioneert), direct aan het strand met een formidabel uitzicht en geleid door een schimmige figuur met hulpje die momenteel zijn roes ligt uit te slapen vanwege al de drank die hij van zijn gasten bedelt. Ons rioolwater wordt tegen kleine betaling geledigd en het water eventueel aangevuld. Door onze zonnepanelen beschikken we over voldoende stroom. Gisteravond werkelijk formidabel gedineerd in een restaurant 200 m van hier. Menu bestond uit oesters en kreeft en vele gerechten die gratis werden aangeboden. Kortom de temperatuur is in in onze ogen af te lezen door het ingenomen kwik. Vanwege de mooie locatie blijven we hier nog een dag en hebben daarvoor nog een beter plekje gekregen. Vandaag hebben we al ons eten bij de camper gekocht. Verse vis wordt aangedragen. Bijzondere taart en vanavond brengt iemand een tajin met couscous en kip. Morgen trekken we weer verder. Wellicht dat ik straks nog wat foto's bijplaats, maar momenteel zit ik op maximum van bijgeplaatste foto's.

• 08 Maart 2010 - 19:38

Marian:

De 1ste foto lijkt wel een kringloopwinkel

• 09 Maart 2010 - 06:44

Laurens:

jullie hebben geen slechte plaats uitgekozen voor je camper he:D mooie omgeving daar hoor. maar waar blijven de foto's van nero dan???
    kus huize van hoorn

• 09 Maart 2010 - 08:02

Oe Neve:

Wauw! Dat klinkt allemaal erg goed en de foto's zijn ook mooi!

Janneke...wordt binnenkort de Gado Gado vervangen door Marokaanse recepten?!
    Met de bokse op de vrethoak noar huus!

Heel veel plezier.

Groetjes Jasper