Essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Essaouira

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

11 Maart 2010 | Marokko, Essaouira

Gisteren ten zuiden van Essaouira aangekomen op een plaats die Sidi Kaouki heet. Sidi betekent strand en het ligt dus ook direct aan het strand. Het was prachtig weer dus verder niet veel meer gedaan. Vandaag is het winderig en af en toe regent het een beetje. We zijn met de motor naar Essaouira gereden en hebben ons daar wild gekocht aan sieraden, kleedjes en houtwerk. Verder goed geluncht in een tentje waar ze ook wijn serveerden. Dat was voor de verandering wel lekker. Ook leuk is het onderhandelingsproces, daar komt veel geouwehoer en koffie of thee bij kijken, maar goed dan heb je ook wat. De plaats is redelijk toeristisch maar op een wijze die nog wel leuk is. Van Agadir wordt gezegd dat dit niet meer zo is.

• 11 Maart 2010 - 16:13

Els:

eindelijk... de alcohol haha daar ontbreekt het zeker wel aan

maar jullie hebben toch wel wat in die vette camper van jullie "verstopt"????
    ben wel benieuwd naar die sieraden, we komen gauw weer eens langs

• 11 Maart 2010 - 17:07

Sarie En Joop:

wat een mooi jack heb je aan joep. Heb jullie ook al kameel gereden?Het is wel heel leuk om dit zo te volgen hoor. groetjes
    van ons

• 11 Maart 2010 - 18:26

Hans-Gerd:

Lieber Janneke, lieber Joep,

wir beneiden euch etwas, dass ihr mit dem Wohnmobiel unterwegs seid. Wir wären gerne bei euch und wünschen euch viel Freude, Sonne und dass ihr gut wieder nach Hause kommt.

Liebe Grüße

ute und Hans-Gerd -Deutschland

• 11 Maart 2010 - 18:39

Harry K:

watdar er zoveel cd verkocht wordt daar goed is dat tocht.maar een tourje plannen.

• 11 Maart 2010 - 19:17

Myrthe K:

Vertaling van pap hierboven.

"Dat daar zoveel cd's worden verkocht is toch wel goed daar. Misschien maar een tournee plannen."

Verder heel erg leuk om te lezen wat jullie allemaal doen, nog veel plezier verder en verheug me op de volgende post.

• 13 Maart 2010 - 10:05

Jolanda & Herman:

Zozozo

De "vakantiegangsters" zijn goed bezig. Elke dag zo te horen een nieuwe belevenis. Mooi om te lezen dat jullie het goed gaat. Veel plezier nog. En in de truckwereld zeggen ze dan hou de gepoetste kant boven. Groetjes ut Slagharen

• 13 Maart 2010 - 11:59

Hylke En Jannie:

site van Geertje gekregen.
    Leuk om zo met jullie mee te reizen.
    Zo te zien vermaken jullie je prima.
    Groetjes uit Paasloo

• 13 Maart 2010 - 13:50

Laurens En Niels:

hee leuke foto's en reisverslag.
    hier zijn we druk bezig met apres skien:P.
    sexy motherfocker hoor joepie met je jasje.
    eet nero wel genoeg??
    gr.laurens en nielsje

• 14 Maart 2010 - 15:51

Ria En Sjoerd:

leuk zo"n reisverslag zo te zien vermaken jullie je prima. we blijven jullie volgen veel plezier verder groetjes rietje en sjoerd

• 12 Juli 2010 - 16:52

Tuskar:

We zitten momenteel in Larache op de gratis gemeentelijke overnachtingplaats. Maken vandaaruit uitstapjes met de auto.
    De alcohol is geen probleem, gewoon even naar Andre in het centrum.