Roma II - Reisverslag uit Rome, Italië van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Roma II - Reisverslag uit Rome, Italië van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Roma II

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

21 September 2011 | Italië, Rome

Zo dit wordt de laatste dag Rome. We hebben veel gezien. Drie dagen Rome en drie wandelingen volgens het boekje Rome 100%. "s Morgens met de motor Rome ingetrokken en lopen tot je erbij neer viel. Veel cultuur opgesnoven. Met de foto's proberen we wat impressies te geven. Morgen vertrekken we richting Napels en verwachten ten zuiden hiervan bij Salerno neer te strijken. Rome is en blijft een fantastische stad maar het avontuur lonkt.

• 21 September 2011 - 17:17

Els:

ziet er weer goed uit! veel plezier verder op jullie reis. joep, reageer eens op mijn skype-uitnodiging, dan kunnen we een keer skypen als ik over 2 weken op Bali ben...

• 21 September 2011 - 18:44

Manja:

Hi guys!
    Dat ziet er allemaal weer prachtig uit! Ik meende Joep te herkennen met de rode kuif bij de verdwaalde Romeinen....en liep Janneke daar niet tussen de nonnetjes?
    Hebben jullie trouwens Dan Brown's "Bernini mysterie" (Angels and Demons) gelezen? 't Gaat helemaal over Rome, heel veel bezienswaardigheden, de Paus enz. Wel leuk als je dat juist allemaal gezien hebt. En....bedankt fur die bloeoeoemen! Xx

• 22 September 2011 - 15:38

Laurens:

poep

• 22 September 2011 - 15:46

Niels En Andrea:

hoe gaat het daar. wat een mooie foto' s. andrea heeft net haar laatste toets gehaald en is nu geslaagd.

groeten niels en andrea

• 22 September 2011 - 20:03

Harry K:

ziet er leuk uit.het is mooi weer daar .

• 24 September 2011 - 09:15

Jasper:

Mooi zeg allemaal! Een heerlijk land en een mooie stad!

Even over die Fiat 500. Die staat te koop. Laten we hem samen kopen Joep. Knappen we hem op.
    Lijkt me ook wel leuk om Joep en Roel in zo'n oude 500 te zien zitten. Zit de auto gelijk vol ;-)

Veel genot en vergeet de heerlijke espresso's en cappu's niet