Roma - Reisverslag uit Rome, Italië van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Roma - Reisverslag uit Rome, Italië van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Roma

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

19 September 2011 | Italië, Rome

Gisteren zijn we aangekomen op Camping Village Roma. Een geweldige plek die met de motor maar een minuut of tien van het Vaticaan ligt. Vandaag natuurlijk de eerste trip in Rome gemaakt. Trevi fonteinen, Pantheon, Piazza Navona, de suikertaart, kerken, kerken en kerken. Pastamuseum helaas dicht. Veel leuke straatjes met hele aparte winkels. Kwam weer een boel boven van de verplichte Romereis op de middelbare school, toch bijna veertig jaar geleden.

• 19 September 2011 - 18:08

Wiet:

Wat een geweldige foto's, krijg er ook helemaal zin in. Hebben jullie die Fiat 500 ook gekocht? Past makkelijk in jullie garage, toch
    Liefs Wiet

• 19 September 2011 - 18:59

Joop En Sarie:

Ja, ja we worden oud.
    Hebben jullie kleinzoon een nachtje gehad. Het is wel een scheetje hoor.
    groetjes van ons

• 19 September 2011 - 19:37

Manja:

Schitterend daar! En Janneke, je ziet eruit als een jong grietje...! Mooi!
    Geniet nog van jullie reis en van het mooie weer!

• 20 September 2011 - 05:37

Hans-Gerd:

Ihr Lieben,

ich kann riechen, fühlen und schmecken wie es euch geht, denn dort waren ute und ich schon dreimal und haben uns in die Stadt verliebt. Viel Freude euch.

Ute und Hans-Gerd

• 20 September 2011 - 14:24

Mariska Roel Tijmen:

ik moet eerlijk toegeven dat je goed het verschil kunt zien met de camera`s! Mooie fotos van de Kerk zeg!
    Hoe gaat het daar! Leuk om de belevenissen zo een beetje mee te maken, heb skype nog neit geinstaleerd, dat is een klusje voor morgen. Moet je maar even laten weten wanneer we jullie kunnen skypen, Dan zorg ik dat tijmen klaar staat haha

Liefs en veel plezier !

• 20 September 2011 - 14:30

Saskia:

mooi hè, Rome....!?! ik ga nog even op googlemaps kijken waar jullie precies zitten!
    Liefs, Sas

• 20 September 2011 - 16:41

Sjoerd En Ria:

he vakantiegangers zo te zien heben jullie het goed naar je zin Wel even jammer van de autopech.Foto's van rome zien er prachtig uit. hoop dat we een keer kunnen skypen. Veel plezier geniet ervan veel liefs de kosters

• 21 September 2011 - 08:23

Marian:

Een groot museum Rome het is fantstisch! En al bij de Paus geweest??
    Leuk om weer te zien!
    Liefs

• 22 September 2011 - 05:59

Juliëtte En Bas:

heerlijk om jullie te volgen. Voor ons zat deze reis die we ons met een camper voorgenomen hadden niet in vanwege een erg zieke Juliëtte (gaat overigens weer goed) We zijn daarom een beetje in Noord Italië blijven hangen maar volgen jullie nu via de foto's en verhalen. Straks thuis zeker luisteren naar "Rome bij nacht' van Guido Belcanto.

• 22 September 2011 - 19:48

Harry K: