Tarifa - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Tarifa - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Tarifa

Door: joepenjanneke

Blijf op de hoogte en volg Joep

04 Maart 2010 | Spanje, Tarifa

Gisteren zijn we hier aangekomen na nog een slordige 700 km. In totaal hebben we nu 2800 km gereden. Toen we hier aankwamen stormde het vreselijk. Zo erg dat we de schotel niet durfden uit te draaien en om in de sfeer te komen hebben we maar De Storm over de watersnoodramp in '53 gedraaid. De volgende dag was de storm behoorlijk gaan liggen en zijn we naar Algeciras gereden met de motor. Kaartjes voor de overtocht gekocht, wat boodschappen gedaan en terug naar de camper waar de hond geduldig zat te wachten. Morgen maken we de oversteek naar Marokko.

• 04 Maart 2010 - 17:34

Wiet:

Leuk dat jullie een reisverslag schrijven en wat een geweldige foto's van Janneke voor de camper, met spanning wachten we op foto's uit Spanje en Marokko. Wensen jullie een goede oversteek. Hier gaat het alleen nog maar over de verkiezingen, je kent het wel. Heel veel liefs John, Wiet en Nina en voor Nero natuurlijk ook van Bo en Morris

• 04 Maart 2010 - 19:00

Juliëtte En Bas:

en zomaar inneens kijken we jaloers naar reizende familieleden die gelukkig een streepje storm hebben meegekregen. Geeft iets weer van ons onderhand deprimerende doorwinterende (ook politieke) klimaat. Mooie camper overigens daar valt onze 18 jaar oude KIP eculine (het simpelste modelletje dus) bij in het niet. Hoewel het is wel nostalgisch, je hoeft geen schotel te draaien want die heeft hij niet en het houdt je jong. Dus als je weer eens een keer lekker nostalgisch wil kamperen bij een omgedraaide bloempot op het vuur tegen de kou, dan ruilen we gewoon een keer! Uiteraard brengen we voor familie geen meerkosten voor deze tour de jeunesse in rekening. We zien uit naar het vervolg van jullie belevenissen maar vooral naar jullie behouden terugkeer en live knuffels op 9 april.

• 04 Maart 2010 - 19:42

Manja:

Hey, wat verschrikkelijk leuk om van jullie te horen!! Dat had ik helemaal niet verwacht, dus een fijne verrassing. Wijzelf zijn sinds enkele uurtjes terug van enkele dagen in het Zwarte Woud. Wind, sneeuw en zonneschijn gehad. We zijn goed uitgerust in een heerlijk verwenhotel.
    Nee, kamperen zit er bij ons niet zo "in". We zijn wat aan de luie kant! Leuk ook om jullie op de foto te zien.
    We wensen jullie een veilige oversteek en een prachtige reis in Marocco. Fijn als we nogeens zo'n berichtje krijgen....
    Voorzichtig onderweg, hé!!!
    dikke zoen, gilbert en manja xxx

• 04 Maart 2010 - 23:47

Niels Andrea Laurens:

wat een leuke foto's staan er al op. Zijn jullie al in Marokko? Hier gaat alles goed. Bob en lola missen Nero wel heel erg. Eet Nero wel goed?! We zijn benieuwd naar de foto's van Marokko. We houden nog contact,

De groetjes uit Paasloo

• 05 Maart 2010 - 07:02

Laurens:

wat een schattige armband.
    neertje houd het wel uit he.
    gr.laurens

• 05 Maart 2010 - 14:03

Mariska En Roel:

Nou Janneke dat ziet er relaxed uit zeg..! Leuk dat we zo een beetje kunnen bijhouden waar jullie zijn en wat jullie doen..!
    Hier gaat alles goed.. de jongens eten gezond en Laurens doet goed zn huiswerk..
    Geniet van jullie vakantie en maak je geen zorgen. we redden ons prima.

We houden contact,

Liefs van Mariska en Roel

• 05 Maart 2010 - 17:14

Sjoerd En Ria:

Hallo Joep en Janneke,

Aan de eerste foto te zien zijn jullie echt wel toe aan een vakantie van 4 weken. Joep hangt een beetje op Janneke maar dat doet hij al jaren. Wat is een man zonder vrouw. Je treft het maar met zo'n ondersteuning. Geniet van jullie welverdiende vakantie en graag tot ziens op Lesbos ik verheug me op zo,n weekje.

Veel plezier, Gr S.R & Kids

• 05 Maart 2010 - 18:52

Marco:

Hoi Wereldreizigers, al een aardig ritje gehad en volgens mij al wel lekker aan het genieten. We blijven jullie volgen en hopen nog mooie avonturen van jullie te horen.

gr,
    Angela en Marco

• 06 Maart 2010 - 12:59

Joop En Sarie:

Hallo Joep en Janneke,

van Geertje deze site gekregen, leuk om jullie te volgen.
    Geniet ervan groetjes