Dag 16 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu Dag 16 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Joep Hoorn - WaarBenJij.nu

Dag 16 Las Vegas

Door: Janneke en Joep

Blijf op de hoogte en volg Joep

07 April 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag gaan wij naar Las Vegas, maar eerst de was doen. Tegen half elf op pad. Wij hadden downtown Las Vegas ingegeven en met mij als kaart lezer komt dat wel goed. Ik kon geen een gebouw vinden behalve de Eiffeltoren, dacht ik. Wij hadden aan het begin van de strip een leuk plein gezien . Ik dacht dat dat New York hotel was. Terug gereden, auto geparkeerd voor de hele dag , want wij wilden de strip aflopen, want ik wilde ook nog naar het hotel Venetia, met Plaza de San Marco en de Gran Canal met de gondelboten. Ik wilde eerst koffie dus het terras op. Wij waren niet zo onder de indruk van Las Vegas strip. Niet echt groot of zo zeiden wij. Tot Joep op de kaart keek en bleek dat wij in Fremont Street waren. Het oude deel van Las Vegas. Joep natuurlijk schudden met zijn hoofd. Tjonge jonge, maar wat bleek het was het leukste deel van Las Vegas. Iedereen heeft het erover. Ze hebben daar een soort van winkelstraat met allemaal cocktailbars en allemaal kleine kioskjes op de promenade waar allerlei rare zaken te koop zijn, zoals pruiken, kettingen met nepborsten en huwelijkspoppetjes in 3D, want je kan overal trouwen in Las Vegas. In de galerij aan het plafond worden s'avonds lichtshows van een band gegeven met hele goede geluidsinstallatie. Er was een kabelbaan waar je in gehesen werd en waar je met 50 km per uur langs het plafond van de galerij vliegt. Er is hier zelfs een tent the Heart Attack Grill,met een weegschaal bij de voordeur, waar je op kan gaan staan. Als je meer dan 160 kilo weegt, dan krijg je je eten gratis. Verpleegsters staan aan de deur op je te wachten. Je krijgt een operatie schort aan, je drinken krijg je uit een infuus en als je niet al je eten opeet wordt je geslagen door de verpleegster. Je moet cash betalen, want je kan wel dood gaan voor je credit card gecashed kan worden. Daar hadden wij dus niet gegeten. Toen met de auto naar de echte strip. Op naar Hotel Venetia . Nou dat was een hele belevenis . Prachtig. Middenin een hotel op de 2de verdieping een Grand Canal van 800 meter met heel veel gondels en een winkelgalerij met mega dure winkels. Wij waren echt helemaal onder de indruk hiervan.
'S avonds nog even gaan kijken bij Sam's Town. Het casino bij de camping . Wij keerden er helemaal treurig van al die mensen achter de fruitautomaten. Zalen vol. Hele dikke en hele oude mensen en erg veel vrouwen. Wij zijn er niet lang geweest. Maar vonden het mooi zo. Las Vegas was toch echt wel de moeite waard.

• 07 April 2017 - 20:05

Manja:

Helemaal niet gegokt?? Maar ja, dat kán nogsteeds!
    Have fun guys!
    Xxxx